Служба доносів розширюється

Іноземна служба доносів на батьків, прозвана в народі “телефоном ім.Павліка Морозова”, продовжує безперешкодно розгортатися на території Росії, причому вже, за її власним твердженням, – за рахунок державних грантів. 27 серпня 2015 в Москві відбудеться конференція «Організація діяльності служб дитячих телефонів довіри щодо захисту прав дітей, постраждалих від насильства в кризовій ситуації», організована Національним фондом захисту дітей від жорстокого поводження та Російською Асоціацією дитячих телефонів довіри на гроші державного гранту.

doverie_tel.jpg

Більш того, в інформаційному повідомленні про проведення конференції інформація подана в наступному вигляді:

“Конференція проводиться в рамках реалізації проекту« Активний захист прав дітей, постраждалих від насильства, які перебувають у кризовій ситуації », який здійснюється на кошти державної підтримки, виділеної ООД« Громадянська гідність »у вигляді гранту відповідно до розпорядження Президента Російської Федерації В.В. Путіна. “

Чи не правда, в перший момент створюється враження, що проведення конференції знаходиться в прямій залежності з розпорядженням Президента?

Однак це не так, і це типовий приклад маніпуляції, оскільки розпорядження Путіна N 79-PП від 1 квітня 2015 відноситься до загального питання розподілу держпідтримки НКО, “беруть участь у розвитку інститутів громадянського суспільства і реалізують соціально значимі проекти та проекти у сфері захисту прав і свобод людини і громадянина “.

Більш того, дана НКО взагалі відсутня в списку переможців конкурсу державної підтримки НКО.

Телефонні лінії для дітей та підлітків – це проект Міжнародної асоціації телефонів довіри Child Helpline International. У Росії дана технологія декларується як одна із стратегій втручання в соціально значущих областях, будучи інструментом прямого втручання в особисте життя сім’ї.

нац.jpg

З 2007 року телефони довіри активно впроваджуються некомерційною організацією “Національний фонд захисту дітей від жорстокого поводження”, що є офіційним представником вищевказаної міжнародної організації за підтримки Дитячого фонду ООН ЮНІСЕФ:

НКО “Національний фонд захисту дітей від жорстокого поводження”, що знаходиться в російській юрисдикції, є ключовим партнером у сфері дитинства в Росії американського Агентства з міжнародного розвитку USAID і довгі роки реалізує в Росії його проекти, в тому числі, після закриття USAID в РФ, прийнявши його повноваження.

Детальніше про дану НКО:

СІМЕЙНА ПОЛІТИКА РФ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ВТРАТИ СУВЕРЕНІТЕТУ

З 2010 року проект Телефону Павлика Морозова підтриманий також приурядовою “Фондом підтримки дітей у важкій життєвій ситуації”.

Телефон довіри зараз є послугою, що має назву «Надання екстреної психологічної допомоги дітям Службою дитячого телефону довіри, що працює під єдиним загальноросійським номером».

Дана послуга регулюється одним із стандартів, розроблених НКО “Національний фонд захисту дітей від жорстокого поводження” та рекомендована Міністерством праці та соціального захисту РФ для використання в регіонах.

Даний стандарт містить в собі навіть рекомендації, як будувати розмову з директором школи чи дитсадка:

Співробітник телефону довіри: – Добрий день! Відповідно до розпорядження органу виконавчої влади (найменування) ми доводимо відомості про номер дитячого телефону довіри до кожної дитини та її батьків. Я допомагаю у поширенні в школах
інформаційно-рекламних матеріалів про Службу дитячого телефону довіри.

Телефон довіри надає екстрену психологічну допомогу дітям і підліткам і проводить психологічне консультування батьків. Діти нам телефонують. Ми працюємо безкоштовно і анонімно для учнів (найменування території, яку обслуговує служба).

Ми хотіли б, щоб учні вашої школи знали номер телефону довіри. У нас є для цього рекламні матеріали.

Ми підготуємо всі матеріали самі і попросимо класних керівників роздати їх дітям на класних зборах, а батькам – на батьківському.

(Директор згоден)

Співробітник Служби ДТД: Як можна зв’язатися з секретарем школи для уточнення кількості класів. (Далі слід зразок розмови з секретарем).

Всі співробітники Служби телефону довіри підписують документ про повну нерозголошення інформації, яка включає приховування інформації навіть про місцезнаходження Служби:

Форма для співробітників «Погодьтесь на дотримання конфіденційності відомостей»

Найменування органу управління
Найменування установи (організації)
Найменування Служби ДТД

Зобов’язання про дотримання конфіденційності Служби ДТД співробітника _________________________________________
Я, ___________________________________________________________________, зобов’язуюсь дотримуватися анонімність, як її розуміють в службі ДТД, і приймаю правила дотримання конфіденційності служби ДТД ______________________________________________________________ (ім’я власне служби ДТД)

Зобов’язуюсь не розголошувати місцезнаходження та адреса Служби ДТД, внутрішні правила роботи Служби та інформацію про її співробітників (їх імена, вік, стать, час роботи) з метою їх безпеки.

Підпис ___________________ ()
Дата _______________________

Чому такий рівень секретності? Чому наші вихователі, вчителі, класні керівники, які часто виконували роль посередників у різних внутрішньосімейних конфліктах, ніколи не боялися при цьому стати жертвами?

А ось Форма «Cогласитесь на дотримання конфіденційності відомостей» для відвідувачів, які можуть бути допущені керівником для ознайомлення з роботою служби:

Найменування органу управління
Найменування установи (організації) Служба ДТД

Зобов’язання про дотримання конфіденційності гостя Служби ДТД

Дякуємо Вам за інтерес та увагу до Служби ДТД. Просимо Вас на знак згоди з нашими правилами анонімності підписати таке зобов’язання.
Я,

___________________________________________________________________________, зобов’язуюсь дотримуватися анонімність, як її розуміють в службі ДТД, і приймаю правила дотримання конфіденційності Служби ДТД _____________ (ім’я власне служба ДТД)

Зобов’язуюсь не розголошувати місцезнаходження та адреса Служби ДТД, внутрішні правила роботи Служби та інформацію про її співробітників (їх імена, вік, стать, час роботи) з метою їх безпеки.

Дата _____________ Ваше ім’я ___________________________
Ваш підпис ________________

Чи не правда, не гірше, ніж в ФСБ? Зрозуміло, що журналіст про Службу телефону довіри зовнішньому світу нічого розповісти не зможе.

На сайті НКО “Національний фонд захисту дітей від жорстокого поводження” можна також почитати «Порядок дії фахівців служби телефону довіри по приміщенню дитини в стаціонарну соціальну установу» і «Збір даних про дитину, постраждалої від жорстокого поводження, для передачі до органу опіки та піклування» .

Стандарти НКО “Національний фонд захисту дітей від жорстокого ставлення”: http://www.sirotstvo.ru/files/4390/8p.pdf

Матеріали за темою:
Міністр праці привітав агента USAID з 10-річчям

Коротке посилання: http://ivan4.ru/~RFMAY


Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>